czwartek, 29 listopada 2012

Rudolph The Red Nose Reindeer

Świąteczna gorączka mnie doścignęła :) Na szczęście nie chodzi o zakupy a o robienie przeróżnych ozdób. Tym bardziej szukam niebanalnych pomysłów bo w tym roku znalazło się kilka choinek, które będę dekorować. jedna czerwona, druga turkusowa i ostatnia w fioletach i złotym kolorze. Masa solna będzie wykorzystana, ale szukam tez innych pomysłów. Teraz nie zostaje mi nic innego jak nagromadzić potrzebne rzeczy i zabrać się za tworzenie. Jednym słowem czeka mnie wizyta w pasmanterii i kilka wizyt listonosza z przesyłkami z ebuya :)

A teraz o temacie posta. Zakochałam się w Reniferku i nie mogłam się oprzeć. Jednym słowem przybyło mi o kolejnego mieszkańca na mojej półce z rękodziełem :)



9 komentarzy:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty