wtorek, 5 marca 2013

poduszka poraz trzeci i czekanie na piątek

Długo nie wytrzymałam i powstaje kolejna poduszka na kanapę :)
Wymyśliłam sobie "projekt 16". Będziemy kupować bardzo duży narożnik i wykombinowałam sobie szesnaście różnych poduszek w różnym stylu. Na razie mam 4 które względnie się nadają, kilka będzie uszytych, jedna będzie od cat-arzyny którą wygrałam w jej Candy, niektóre zrobione na drutach, jakaś z guzikami... a reszta? to się jeszcze okaże :)

Czekam na piątek, bo właśnie w ten dzień okaże się kiedy mam odbiór paszportu w ambasadzie od mojego Młodego a co za tym idzie będę mogła zakupić bilety do Polski :) A jeśli dobrze pójdzie to jeszcze chwila, jeszcze trochę i zjedziemy na stałe :):))



7 komentarzy:

  1. Na szczęście już prawie czwartek więc w zasadzie można powiedzieć, że piątek zaraz....
    Ależ ten czas zasuwa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ładnie ,,pojechałam,,.
      Właśnie dowiedziałam się, że jutro nie czwartek tylko środa....
      Czyli trochę dalej do piątku.
      Ale ja w sumie się cieszę, bo to tak jakbym dostała jeszcze jedną dobę w prezencie.
      Ty pewnie trochę mniej, ale wierz mi nawet się nie obejrzysz jak ten upragniony weekend nadejdzie.
      Zobaczysz!

      Usuń
    2. ja też czasami tracę rachubę i 3 razy zastanawiam sie jaki dzień tygodnia mamy :)
      do piątku niedaleko, chociaż ja i tak najbardziej czekam na bookowanie biletu i wtedy kolejne odliczanie do lotu :)

      Usuń
  2. My również mamy w planie kupno narożnika, koniecznie pochwal się swoim i pokaż jak komponują sie na nim różne poduszki, jestem bardzo ciekawa efektu. Jakieś specyficzne kolory w planie?
    Naprawdę chcecie wracać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwalę się, ale to dopiero za kilka miesięcy, w sumie to w kwietniu albo pod koniec okaże się za ile będę kupować ten narożnik. Typy już mamy :) i pochwalę się z pewnością :)
      Naprawdę chcemy wracać, bo Oliverek mi rośnie a nie chce żeby babcie i resztę znał tylko z monitora laptopa gdy na skypie dzwonimy a do tego ja koniecznie chce wrócić do pracy a tutaj niestety to raczej niemożliwe

      Usuń
  3. Ogromnie jestem ciekawa czy Twoja wyobraźnia nie wymięknie ;) 15 poduszek (16-stej wygranej nie liczę)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już kilka pomysłów, potrzebna mi jedynie maszyna do szycia a tą mam w PL na szczęście :) a w mojej wyobraźni jest pomysłów nawet na 30 poduch ale nie będę przesadzać :)

      Usuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty