piątek, 27 września 2013

urodzinowe kartki

Kupiłam maszynkę i wykrojniki i mam ochotę ciągle siedzieć i sklejać kartki.
Stworzyłam trzy - typowe na urodziny.



Czekam aktualnie na świąteczne wykrojniki aby rozpocząć bożonarodzeniową produkcję. :)
Serducha z masy solnej są już przygotowane do malowania, także po powrocie z Pl będę miała co robić.




Jeszcze urodzinowy album dla Oliwki czeka na dokończenie, ale doszłam do wniosku, że do poniedziałku leniuchuje :) potem tydzień w Polsce też odpoczywam i biorę się ostro do pracy po powrocie.



W kolejnym poście pochwalę się Wam wymianką z Agnieszką. To była chyba najdłuższa wymianka w blogowym świecie i to nie ze strony Agnieszki, bo od Niej prezenty przyszły bardzo szybko, tylko z mojej, bo miałam.......................... kilkumiesięczny poślizg. Na szczęście prezenty są już w słonecznej Italii, a ja odetchnęłam z ulgą, bo się podobają :)

10 komentarzy:

  1. Wcale Ci się nie dziwię, że nie możesz oderwać się od tych kartek. Ja kupiłam jakieś gotowce w lidlu i tez będę kombinować.
    Aguś ja będę miała poślizg z publikacją, bo musze nadrobić z wczesniejsza wymianką.
    Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodzinowe karteczki prześliczne :) Życzę fajnego odpoczynku, a potem jeszcze bardzo przyjemnej pracy...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie super. Ta z motylkami naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę tylko wydawać achy i ochy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te karteczki, uwielbiam ten owalny wykrojnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka tworzysz! Wspaniałe rzeczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty