poniedziałek, 19 maja 2014

bordo na Dzień Mamy i poszukiwania latarenki

Już niebawem Dzień wszystkich Mam :)
Odkąd sama jestem matką jakoś zupełnie inaczej patrzę na to święto i chyba najbardziej cieszą mnie "nabazgrane" kartki, które są dla mnie małymi arcydziełami mojego synka :)


W tym roku postawiłam na bordowe dodatki do kartek. Nie mogłam się zdecydować jaki inny kolor byłby dobry i wszystkie cztery powstały w podobnym stylu.





W Londynie bezchmurne niebo i przyjemna temperatura. Żal w domu siedzieć i dlatego cały wczorajszy dzień spędziliśmy na dworze. Oliver szalał na placach zabaw, jeździł na hulajnodze w takim tempie, że z ledwością za nim nadążaliśmy.
Wymazał się cały lodem z czekoladą i patrząc na Niego zastanawiam się gdzie się podziały te ostatnie trzy lata :) Czas mi tak szybko ucieka i boję się trochę, że zanim się obejrzę zostanę..... babcią. I mówię to bez żadnej przesady..... bo ile to jest 25 lat??? Minie w mgnieniu oka....






Wykombinowałam sobie, że potrzebuję .... latarenkę. Wykorzystałabym ją do zdjęć kartek. Chcę urozmaicić tło, żeby nudno nie było i wydaje mi się, że właśnie taka latarnia byłaby idealnym rozwiązaniem.
Szperając w internecie natknęłam się na stronę https://www.westwing.pl
Asortyment conajmniej mnie zaskoczył, no i mają w ofercie ciekawą latarenkę.
Ooo taką właśnie:


W asortymencie Ikei znalazłam taką:


Wymiary są jednak takie, że kartki byłyby zwyczajnie za małe ....

Wracając na chwilę do https://www.westwing.pl

Natrafiłam przez przypadek na krzesła....
Pomyślicie zwykłe krzesło.... Otóż nie, są niebanalne i powiem szczerze, że gdybym miała takie w pracowni nie wychodziłabym z niej chyba w ogóle....

 


Wracam teraz do mojego koca.
Wszyscy robią pledy, stwierdziłam, że ja też chce tylko taki wielki i milutki w dotyku. No i zaczęłam tworzyć, na drutach kwadraty.
Pochwalę się efektem końcowym, ale na to musicie jeszcze chwilę poczekać

Udanego tygodnia !!!
Agnieszka

8 komentarzy:

  1. fajne latareik zwlaszcza ta druga mnie wpadła w oko , cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Bordo to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki dla mam bardzo są ładne :) I fajne te latarenki wyszperalaś...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki.
    Ja chyba ograniczę się do życzeń w tym roku.
    Bardzo ciekawa jestem tego pledu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy to bardzo wdzięczny kolor do kartek. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej druga od góry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła Ci bardzo elegancka seria karteczek, to bordo ma coś w sobie :) I jestem pod wrażeniem, że znalazłaś aż 4 kompozycje dla jednego połączenia kolorystycznego, bo ja zawsze się nakombinuję przy jednej kartce więcej, niż ją sklejam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki :) maja swój urok i czar:) zapewne każdej mamie sie spodobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kartki. Od dawna wychodzę z założenia, że te zrobione samodzielnie są ładniejsze od tych ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty