środa, 21 maja 2014

turkusem się otulę gdy dokończę to co zaczęłam

Pozazdrościłam Wam pledów, którymi co chwilę ktoś się chwali :) I dobrze, chwalcie się ile tylko się da, bo nie dość, że tyle godzin spędza się z szydełkiem, drutami, to gdy skończy się tworzyć taki koc lub pled to wręcz powinno się nim chwalić!

I zaczęłam i ja moją drutową twórczość tworzyć.
Znalazłam rewelacyjną, turkusową włóczkę i pierwsza myśl zrobie kolejny kocyk dla mojego przyszłego chrześniaka (jeszcze się nie urodził a już 2 kocyki Mu zrobiłam)
Druga myśl: a może w końcu zrobie coś dla siebie??


I tak zostałam z ta drugą myślą, bo czasem fajnie samą siebie rozpieścić :)
Początkowo myslałam o pledzie z babcinych kwadratów. A po dwóch dniach doszłam do wniosku, że chyba szybciej pójdzie mi na drutach i stworzę kwadraty z prawych oczek i połączę je szydełkiem.



Żeby urozmaicić trochę mój koc kwadraty są różnych wielkości.
Powstały narazie cztery i myślę, że w dwa tygodnie powinnam się z wszystkim uporać.



Moje poszukiwania latarenki nadal trwają.
Szukam tej niepowtarzalnej, jedynej w swoim rodzaju i niebanalnej....
Wymagania mam dość spore i dzisiaj ponownie weszłam na stronę westwing i doszukałam się nowości. I teraz powiedzcie mi na co się mam zdecydować???






Uciekam teraz do moich kwadratów i spokojnej nocy Wam życzę.
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Masz racje, zrób cos dla siebie,turkus to piekny kolor,juz jestem ciekawa efektu...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po co ja do Ciebie zajrzałam...teraz sama na lampion zachoruje, a ciągle odkładam to marzenie na bok ;)
    a koc będzie cudny, bo ta włóczka ma rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból, bo to przez Ciebie zaczęłam robić ten koc. Normalnie 600 kółek nie daje mi spokoju!!!

      Usuń
  3. pled zapowiada się cudnie , sliczne kolorki :) a latarenki sliczne cieżko wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor pledu będzie obłędny i ciekawa jestem ostatecznej formy. A co do latarenek to zdecydowanie pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZiergaj Aguś dziergaj, będziemy podziwiać i zazdrościć:)
    A co do lampionów to też mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Latarenki z pierwszego zdjęcia - najładniejsze :) moze dlatego, że styl a'la indyjski nie jest moim ulubionym... wszystko zależy od tego co kto lubi :)
    Ciekawam pledziku :> w moich kolorkach w końcu :>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty