środa, 16 lipca 2014

pomponowy kocyk dla wyczekiwanego maluszka

Prawe oczko, prawe oczko (...) prawe oczko, prawe oczko ..... i tak przez wszystkie rzędy. Ktoś by pomyślał :"eeee szybko pójdzie". Poszłoby, gdyby chodziło o zwykłą włóczkę. Utrudnienie polegało na robieniu oczek między pomponami.
Po dwóch rzędach miałam ochotę rzucić to wszystko w cholere, ale .... czego się nie robi dla dzieci.


Gdy kocyk był już zrobiony doszłam do wniosku, że przydała by się jakaś obróbka.
Brzegi wykończyłam prostym ściegiem szydełkowym i od razu jakoś lepiej się prezentuje.

Chciałam jeszcze dorobić jakieś aplikacje. I tutaj zaczęło się kombinowanie.
A może pociąg z wagonami, a może samochody, chmurki, słońce, grzybki i Bóg jeden wie co jeszcze.....




I chyba jednak naprostsze rozwiązania wydają się najlepsze i doszłam do wniosku, że mnóstwo kwiatków będzie dość ładnie wyglądać.
Jak już zrobiłam kilka pomyslałam, że fajnie byłoby zrobić ich tyle by cały brzeg nimi udekorować.
No i już wiecie co będę robić przez najbliższe dwa dni.
Szydełkowe kwiatki.
A, że na świat w sierpniu przyjdzie pewien chłopczyk kolor niebieski i inne jego odcienie w połączeniu z kremowym i białym wydają się najlepszym wyborem.

Myślicie, że prezent się spodoba?

Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Aga on sam w sobie jest śliczny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komplet:-)
    Ależ jesteś cierpliwa. Ja chyba rzeczywiście po kilku rzędach rzuciłabym robótkę w kąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest piękny! A będzie cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno!
    Jest przesliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie pochwal sie efektem koncowym bo zapowiada sie super!

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, że się spodoba! Podziwiam Twoją cierpliwość, ale kocyk wyszedł super, wygląda bardzo mięciutko i przytulaśnie :) Kwiatuszki super dopełnią całości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że się spodoba! Jest śliczny! Nie mam pojęcia, co to za wzór, ale jest bardzo efektowny!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty