poniedziałek, 10 listopada 2014

nietypowe imiona o których nawet nie miałam pojęcia

U mnie nadal literki są na tapecie. 
Poproszono mnie o wykonanie literek dla dziewczynek i gdy usłyszałam imiona prosiłam 3 razy o przeliterowanie, bo .... zbaraniałam.


Imiona są chyba.... pakistańskie??? albo indyjskie??? Nie mam zielonego pojęcia.



To narazie ostatni post z dziecięcymi literkami, biorę się teraz konkretnie za dwie wymianki na które się zapisałam i zaproszenia ślubne do tego będą.
W sobote lecę do Polski i doczekać się nie mogę spotkania z Moniką. To chyba jedyna rzecz, która mnie cieszy na ten wyjazd.....




Przypominam Wam tylko, że gdyby ktoś chciał stworzyc takie literki to Agnieszka z bloga: babaja-aga. stworzyła rewelacyjny tutorial.

Uciekam teraz pooglądać co Dżoana Krupa ma ciekawego do powiedzenia :)
Buziaki
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście nietypowe (na nasze standardy) imiona :) Literki wyszły pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje literki Aga są rewelacyjne :) Widzę, że się nieźle wciągnęłaś ;) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Literki ładne, imiona pewnie też, chociaż trudno je wymówić hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne literki,imiona nietuzinkowe : ). Mnie się kiedyś zdarzyło szyć imię: Maxchen,pani musiała mi przesłać je esemesem,bo nijak nie mogłyśmy się dogadać ; ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Imiona faktycznie nietypowe, i brzmią bardzo orientalnie :) A literki, jak zwykle - wyszły pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjedź już bo mi się ściga

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty