wtorek, 27 stycznia 2015

gdzie schować dzieciństwo? pudełko scrapbookingowe

Patrzę na moje dziecko, które jeszcze chwilę temu było malutkim, czterokilogramowym aniołkiem. Zastanawiam się czy mi coś umknęło, bo tydzień temu składałam dokumenty do szkoły..... i trochę mam zniesmaczoną minę, ponieważ chciałabym aby Oliverek jeszcze na moment pozostał takim małym szkrabem bawiącym się na playmecie.....
Czas płynie w zastraszającym tempie .... Wy też macie wrażenie, że minuty w ciągu dnia zamieniają się na sekundy i budzicie sie kilka lat później? A Wasze dzieci są NAGLE takie duże?


Wykonałam pudełko na prezent, bo chciałam, żeby miało ładną oprawę. 
(O tym co jest w środku napiszę za niedługo, nie chcę popsuć niespodzianki.)
Udało mi się kupić gotowe pudełko z pokrywką, ale chyba nie byłabym sobą gdybym nie pokombinowała i nie przerobiła trochę pokrywki.
W ruch poszedł papier ścierny aby zmatowić trochę fakturę. Następnie przemalowałam kolor z srebrnego na miętowy. Poprzecierałam minimalnie, przykleiłam taśmę (UWIELBIAM JE!!!) i trochę kwiatków i już miałam robić albo transfer albo napis na papierze z wykrojnika i powiedziałam: 
NIE! Aga przekombinujesz!






W lutym zawalę Was postami, bo stworzyłam tyle rzeczy i wkurzam się, że jeszcze nie mogę się nimi pochwalić, bo stopują mnie ... daty....
A na koniec chciałabym Wam pokazać kompozycje kwiatowe, które znalazłam na FB na stronie Art People Gallery. Niebywałe jaką ludzie mają wyobraźnie. Nie obraziłabym się gdybym miała takie cudo w salonie na stole.





Miłego dnia.
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. pięknie przerobiłas to pudełeczko:)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś pudełeczko jest urocze. Masz rację coś więcej to by już było przekombinowanie:) No i te kolorowe kwiaty nawiązują do tego co jest w środku, uwielbiam takie drobne akcenty zdradzające choć trochę zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko mi się bardzo podoba i jak zwykle nieprzekombinowałaś. Jest w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko świetnie. Śliczna kompozycja kwiatowa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko! Moja Łucja skończyła dopiero dwa lata, a już całą masę pamiątek. W marcu składam papiery do przedszkola. Umknęło. Nie wiem kiedy...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko! czekam na zawartość z ciekawością. Dzieci migiem dorastają i nie wiesz kiedy ( pytasz czasem dlaczego mam tyle czasu? moje dzieci są dorosłe) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty