sobota, 31 stycznia 2015

muszę się pochwalić - kusudama podbija londyńską polonie :)

Jakiś czas temu dołączyłam do grupy na Facebooku "Mieszkamy w Londynie". 
Posty zamieszczane na tablicy są o wszystkim....
Pomyślałam sobie, a może wrzucę zdjęcie bukietu sfotografowanego na Trafalgar Square i sie zaczęło.
Komórka pikała mi non stop od tzw. lajków i komentarzy.
Normalnie po godzinie pękałam z dumy czytając komentarze i zapytania gdzie taki bukiet można zamówić. Powróciła mi wiara, że rękodzieło jeszcze komuś się podoba i nie wszystko trzeba kupować w sieciówkach. Praktycznie 3/4 komentarzy była bardzo pozytywna.


Teraz siedzę i docinam kwadraty. Przez najbliższy miesiąc dominować u mnie będą kwadraty i kwiatki kusudama! Trzymajcie kciuki, bo to dość pracochłonna praca. Żałuje, że nie ma tu ze mną mojej Moniki - z pewnością szybciej by to wtedy szło....

Wiem, że w Polsce panuje prawdziwa zima. 
Ja tam tej pory roku nie lubię i jakoś nie tęsknie za śniegiem a już z pewnością za mrozem i ubieraniem się w trzy swetry, koszulki, buty i cała resztę.
Postanowiłam wprowadzić troche wiosny w moje mieszkanie w postaci wiosennych tulipanów.





PS. Szukamy mieszkania, bo chcemy się w KOŃCU przeprowadzić.
Trzymajcie kciuki PROSZĘ

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. To bardzo miłe jak ktoś docenia naszą pracę, gratuluję.
    I trzymam kciuki.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aga 😊 Dużo zamówień ci życzę i żeby ci się nie znudziło 😉 ją tam lubię zimę, choć też nie lubię się ubierać jak miś, ale tęsknię za skrzypiacym śniegiem pod nogami, sankami , nartami, snowbordem i tymi pięknymi zimowymi widokami... ehh. U nas wczoraj padał śnieg, nawet dużo ale co z tego ze za 2 godziny nie było po nim śladu 😒 Powodzenia w szukaniu mieszkania, też to przechodzilam, ale już mam spokój 😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusudama jest niesamowita, więc wcale saię nie dziwię!!!! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja też mam tulipany! Ale moje już chylą główki do dołu, bo zaczynają przekwitać ;-) I naprawdę szkoda, że jesteśmy tak daleko od siebie, bo co 4 ręce to nie 2!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że Twoja praca została doceniona w szerokim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to wspaniale! Choć było do przewidzenia, że wszyscy będą zachwyceni, Twoje bukiety są cudowne - u mnie stoi jeden i wciąż niezmiennie cieszy moje oczy :D Kciuki oczywiście będę trzymać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty