poniedziałek, 23 lutego 2015

jak ja lubię śluby!!!!

Uwielbiam tworzyć rzeczy na ślub.
Zaproszenia, księgi gości, BUKIETY, winietki, podziękowania dla rodziców - wszystko co z sakramentem małżeństwa jest związane.

Lubię omawiać szczegóły i uszczęśliwiać Panny Młode!
Gdy widzę uśmiech i te podekscytowanie to coś w śroku mówi mi, że to jest to co powinnam robić!



Dla Ani tworzyłam bukiet, butonierkę oraz opaskę. Można powiedzieć, że jest to międzynarodowy bukiet, bo zaczęłam go tworzyć w Anglii, następnie kończyłam w słonecznej Italii aż w końcu nadałam przesyłkę w Polsce.
Byłam bardzo zadowolona z efektu końcowego a widząc zdjęcia nadesłane przez Anię wiem, że również bardzo się jej podobało!





Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Niesamowity komplecik! Panna młoda widać, że szczęśliwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny komplet:) Panna młoda wyglądała uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię śluby, może w końcu zacznę je fotografować... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet, super zrobić coś dla kogoś i go uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja strasznie lubię robić kartki, pudełka i takie tam różne drobiazgi na śluby :))). Także jedna krótka informacja i nie ma sprawy. Dzięki, że przyłączyłaś się do mojej zabawy. Pięknie tu u Ciebie, napatrzeć się nie mogę na te wszystkie cudeńka, które tworzysz. Będę tu z przyjemnością zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet! Z pewnością wspaniale jest tworzyć ślubne rzeczy, nie dość, że wychodzą Ci pięknie to jeszcze zawsze są uwieczniane na wieeelu ślubnych zdjęciach :) Tworzysz przepiękne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Pracusiu na urlopie się odpoczywa. Ech uzależniające rękodzieło :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty