niedziela, 8 marca 2015

30 lat razem - o Perłowych Godach moich rodziców i dylemacie moich zaproszeń

Kobietki w dniu Naszego Święta życzę Wam spełniania marzeń!!! I dużo tulipanów :)

Moja mama i tata w tym roku obchodzą Perłowe Gody!
30 lat mama wytrzymała z tatą, albo odwrotnie :) jedno jest pewne: BARDZO SIĘ KOCHAJĄ !!!

Wykonałam dla nich proste zaproszenia. No, może nie do końca proste, ale jak na mnie (bo jednak lubię przepych w scrapbookingu) to minimalizm.


Nie wiem jednak (NADAL!!!) jakie mam wykonać zaproszenia dla siebie..... i tu zaczynają się schody.
Jakiś czas temu zapisałam się do grupy na FB "Scrapbooking - poradzimy sobie".
Siedziałam kolejny dzień przy biurku z wszystkimi wykrojnikami, papierami, wstążkami i całą resztą rzeczy i ... nic.... pustka - a dni lecą....
Stwierdziłam, że napisze posta na stronie i może ktoś, coś mi doradzi i akurat wpadnę na jakiś pomysł....

" Robisz zaproszenia i kart na zamówienia i masz pomysły a dla siebie nie umiesz wymyslić ? To twoj ślub i to ty wiesz jaki będzie kolor i styl przewodni, jesli nic nieznalazłaś na 100 blogach to moze sobie odpuść i zamów."

"No jasne...najlepiej, jak my poszperamy w google i podamy na tacy!"

" zapraszam do mnie ,z checią wykonam zaproszenia"

"błagam!!!!!!!!!!!!!!!! GOOGLE!!!!"

Tak mi doradzili .... i zniechęcili jednocześnie....
Było kilka komentarzy, że ktoś robił exploding boxy, ale żadnej konkretnej rady nie otrzymała .... 
A szkoda, bo myslałam, że to grupa która pomaga.
Nadal kompletnie nie wiem od czego zacząć, chociaż wybrałam dwa przewodnie kolory. Jasny błękit i biel. Nie zdziwiłabym się, gdybym w końcu i tak zmianiła kolorystykę, ale jedno jest pewne: muszę zrobić te zaproszenia w tym tygodniu!
Macie jakieś propozycje? Myślałam o kartkach w formie portfela.




Niebawem pojawią się bransoletki, bukiety i kartki urodzinowe, muszę wszystko sfotografować.
Pozdrawiam
Agnieszka


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zaproszenia, proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło zaproszenie dla rodziców :) A dla siebie... no jest tak chyba Aga, że sobie najciężej coś znaleźć, bo to taka presja, żeby potem nie żałować, że się innego wzoru nie wymyśliło, no i żeby było oryginalnie, bo przecież robisz takie rzeczy i wszyscy będą podziwiać... Ja niestety nie mam talentu do scrapbookingu, ale mam nadzieję, że już niebawem Cię natchnie i wymyślisz sobie przepiękne zaproszenia! A może wkomponujesz w nie autobus? Twój Oliver byłby zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty