czwartek, 4 czerwca 2015

pomarańczowe schody

- Dałabyś radę przykleić tapetę na schody?
- No jasne, a jaką?
- Pomarańczową, od roku się za to bierzemy i nie mamy czasu....
- Nie ma problemu. Pasuje Ci w przyszłym tygodniu?
- Kiedy tylko Tobie pasuje....

....no i takim to oto sposobem dzisiaj: docinałam, smarowałam, powkurzałam się i ..... przyklejałam. 
Pomarańczowa tapeta wylądowała na schodać a ja pękam z dumy, że dałam radę, bo przyznać się nie przyznałam, ale pierwszy raz to robiłam :)




Jak Wam się podoba efekt końcowy?
Co w ogóle myślicie o takiej dekoracji?
Mi osobiście podobałaby się stara, czerwona cegła, ale nie mam schodów w mieszkaniu więc ceglane schody muszą pozostać w sferze marzeń.

Malwina poprosiła mnie o dwukolorową bransoletkę....
Żółty i pomarańczowy - takie wybrała kolory.




Pozdrawiam Was serdecznie.
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Sama w pokoju mam taki energetyczny kolor, że mnie nie szokuję, ale powiem, że jesteś odważna i już. A jak się opatrzy i znudzi - wytapetujesz czymś innym, wprawę już masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka i kolory ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie pomaranczowy kolor i wzorek tez mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło fantastycznie :-) schody nabrały charakteru, brawo za odwagę, skoro to pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne kolory...na schody...i fajnie;)
    Tak inaczej, a co tam;)
    Bransoletka śliczna;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te schody, takie niebanalne i ciekawe rozwiązanie.
    A jak się znudzi to zmiana tapety na inną i znowu będą wyglądać jak nowe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie odświeżone schody :) Bransoletka śliczna, i pod kolor :) skąd Ty bierzesz cierpliwość do tego dziubania? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny efekt :) Bransoletka bardzo energetyczna,super :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty