poniedziałek, 21 września 2015

Crafting at Ally Pally in Aleksander Palace - relacja z eventu.

Czekałam na to wydarzenie i jednocześnie bałam się mojego stanu konta przed i po imprezie....
Mowa o CRAFTING AT ALLY PALLY - ogromnych targach scrapbookingowych która miała miejsce 19 i 20 września w Alexander Palace w Londynie.

Wystawców było mnóstwo i chyba nigdy nie widziałam tyle wykrojników i stempli w jednym miejscu! Do wyboru - do koloru, od malutkich do ogromnych (swoją drogą musiałabym pomysleć o większej maszynce) ceny również od funta do ... (nie chcecie wiedzieć)


Zachwyciła mnie Wendy, która prowadzi sklep http://card-io.com/. Tworzyła kartki z samych stampli i w dosłownie 10 minut powstawały przepiękne rzeczy. To właśnie przy Jej stanowisku stałam najdłużej, obserwując, podziwiając i ucząc się jak wykorzystać każde miejsce na kartce.








Nie było sposobu sfotografowania wszystkiego, żałowałam, że lustrznka została w domu i z góry Was przepraszam za jakość zdjęć.

Jedna kartka od Wendy skradła moje serce. Miałam to szczęście, że byłam przy stoisku gdy Wendy zaczynała ją tworzyć i obiecałam sobie, że spróbuje w domu zrobić podobną. Kupiłam stemple, tuszy ... hmmmhhmmmm i próbowałam :) Ponoć praktyka czyni mistrza i mam nadzieję, że w końcu mi się uda.
Oto kartka o której mowa:



Swoje stanowisko miała również Anna Marie. Okazało się, że .... to POLKA!!!! W Jej pracach panuje przepych, rozmach i coś takiego co przyciąga uwagę.






















Poza bajecznymi pracami można było kupić różne cuda do tworzenia jak brokaty, kwiatki, tekstury. Skusiłam się na dodatków, które mam zamiar wykorzystać w albumach i kartkach.
Która praca od Anny podoba Wam się najbardziej(?) bo ja mam niemały kłopot z wyborem tej najładniejszej.


















Zrobiłam też zakupy, ale o tym napiszę w kolejnym poście. Jestem bardzo zadowolona, że dane mi było być na tych targach i już nie mogę się doczekać kiedy wykorzystam nabytą widzę i wypróbuję nowe techniki :) Najpierw jednak muszę wydrowieć, bo bardzo się rozchorowałam....




Z pewnością pojadę za rok na kolejny zjazd scrapbookingowy :) Mam nadzieję, że dobrneliście do końca :)
Agnieszka



10 komentarzy:

  1. Fantastyczna relacja - dzięki Aguś :) Tym razem chociaż w ten sposób oczka nacieszę, nastepnym razem będę nie tylko duszą ale i ciałem to będzie okazja do wspólnej kawki i pogaduszek :)
    Karteczki wykonane przy pomocy tylko stempli są przepiękne.
    Ciekawa jestem Twoich zakupów więc nie zwlekaj z postem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci że masz dostęp do takich imprez:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna relacja, aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....Ja bym chyba od tych stempli nie odeszła!!!!!!!Wspaniałości! Dzięki za zdjęcia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. na takich targach można stracić fortunę, wspaniałe prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, chyba bym nie wyszła z tej hali :))) Cuda, cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj koniec :) ale się zapatrzyłam na te zdjęcia :) na tam się na stemplach itd. nie znam, ale jaki tam panuje klimat twórczy :) chciałabym tam być :) Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety :) Rewelacja :) Na ile godzin tam wsiąkłaś? ;) I ile wydałaś? :D
    Zdrowiej, Kochana :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty