niedziela, 1 listopada 2015

Exploding Box dla ośmiolatki

W przeciwieństwie do większości dzieciaków niespecjalnie lubię bajkę pt. "Kraina Lodu". 
Sentymentalnie wspominam Myszkę Micky, Krecika, Muminki i Smerfy, jednak czego się nie robi aby uszczęśliwić dziecko? 

Dziadkowie postanowili podarować swojej wnuczce Aurelce boxa z motywem Krainy Lodu właśnie.


Ostatnio pisałam Wam, że będą również Minionki.
Będą i to z samochodzikiem gratis.








Który box bardziej Wam się podoba??
Minionki prezentują się tak:










Agnieszka

4 komentarze:

  1. Fantastyczne pudełka, każde dziecko byłoby zachwycone;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przepraszam, ale bardziej....ten minionkowy :-D Oba super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się oba!! ale mojemu wnukowi pewnie podobał by się z minionkami bardziej. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kraina lodu, nie lubię tych tic-tacowych cyklopów :P

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty