piątek, 4 grudnia 2015

Gdzie jest prawdziwa zima???

Pamiętam, gdy będąc dzieckiem zimą panowała temperatura od minus 6 stopni, za oknami było biało, bo śnieg przykrywał wszystko. Lepiło się bałwany....
Największą frajdą było zjeżdżanie z górki na sankach i nie ważne czy było się przemoczonym, bez rękawiczek ... a gdy mama wołała do domu krzyczało się: JESZCZE CHWILA!!!
I kto mi powie co się stało z tą zimą??? 
Gdzie śnieg? 
Gdzie śnieżynki? 
I nie wierze, że to pisze.... 
Gdzie jest mróz????


Brakuje mi tego okresu .... 
bo chciałabym pokazać mojemu dziecku, że prawdziwa zima to ta z śniegiem, mrozem, rozpalonym kominkiem i żywą choinką, która pachnie w salonie. 







Postanowiłam jutro ubrać choinkę!!!!
Chcę poczuć wreczcie zbliżające sie Święta. Wpatrywać się z migoczące lampki!!!
Zwolnić trochę, odpocząć.






Pozdrawiam Was serdecznie.
Agnieszka



7 komentarzy:

  1. Cudne karteczki! Ta z choinką czerwoną s[powodowała, że opadła mi szczęka- rewelacja! Na święta to śnieg musi być. I już! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności - te błękitno - beżowe - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie ma zimy - ale dzięki temu dekoracje z szyszek pieknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty