piątek, 25 marca 2016

delikatność dla małej królewny

Cześć.
Stworzyłam kartkę delikatną, bogatą i dość subtelną.
Inspiracją była mała dziewczynka! 
Maja, która dopiero co przyszła na świat.
Maja właśnie taka jest: delikatna, bogata i subtelna.


W Londynie jakoś nie odczuwam Świąt! Powiem Wam szczerze, że w tym roku to w ogóle nie mam ochoty na jakiekolwiek świętowanie. Wydaje mi się, że po prostu nadchodzące dni potraktujemy jako dodatkowe wolne i po prostu odpoczniemy! Przyda się, bo jesteśmy chorzy..... Nie pamiętam kiedy ostatnio tak mnie rozłożyło ....






Do wykonania kartki użyłam:





Zdrowych i wesołych Świąt Wam życzę.
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. przeswietna Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten okrągły wykrojnik to bym zakosiła...Buziaki i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ażury;) Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i delikatna, super. Zdrowych i spokojnych świąt życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Ci życzyć pięknych świąt, dużo słonka, miłości i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty