czwartek, 15 czerwca 2017

koniec roku szkolnego

W Polsce już za niedługo jest zakończenie roku szkolnego. W UK dzieci muszę jeszcze chwilę "poczekać" i dopiero pod koniec lipca usłyszą ostatni dzwonek :)
Mój Oli lubi szkołę, swoje nauczycielki i już teraz kombinujemy co fajnego zrobić dla wychowawczyni, Pani asystentki i Pań od dodatkowych zajęć.






Dzięki Pani Smith mój sześciolatek bardzo ładnie zaczął czytać (dumna mama) i zastanawiałam się co by fajnego zrobić. Dodatkowo w tym tygodniu przypada moja inspiracja dla creative-expressions.

Postanowiłam stworzyć exploding boxa o tematyce szkolnej, z motywem kwiatów, sówek.
Do stworzenia użyłam:


pasty strukturalnej:
listków z zestawu z kwiatkami:
i ramek:
Uciekam robić kolejne kartki i obiecuję pokazywać się tutaj częściej :)






1 komentarz:

  1. Piękne pudełeczko! Kompozycja kwiatów bardzo mi się podoba :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty