niedziela, 25 czerwca 2017

wyzwanie - dzień ojca

Nie pamiętam jak długo robię kartki.... 
kilka lat z pewnością
i.... nigdy nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu..... 
może kiedyś,
 ale nawet jeśli miała miejsce pojedyncza sytuacja to już jej nie pamiętam.

Tym razem za namową Katarzyny wykonałam kartkę na wyzwanie egoCraft.





Wykorzystałam warstwową ramkę półkole z kolekcji Majestic dreams. 

Podoba mi się bardzo ta kolekcja i często wykorzystuję ją w moich ślubnych projektach.
Stempel również pochodzi od Ego Craftu >>>LINK<<<

Tak więc (moja polonistka właśnie by mnie opieprzyła,
bo AGNIESZKA ZDANIA NIE ZACZYNA SIĘ OD "TAK WIĘC"
zgłaszam moją pracę na wyzwanie :)
i z niecierpliwością czekam na wyniki  wyzwania i fana egoCraftu!

Buziaki
Agnieszka


3 komentarze:

  1. Świetna męska praca...Tak więc Agnieszko...Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.pl i cieszę się, ze wykorzystujesz nasze tekturki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i pięknie wykorzystana tekturka :) dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę digi-stempelek mojego autorstwa ;) Ładnie prezentuje się na pracy :) Fajnie zobaczyć go w czyjejś pracy ;) Już za kilka dni na blogu egoCRAFT.pl pojawi się zupełnie nowy ;) Już teraz serdecznie zapraszam :) Ładnie wkomponowałaś egoCRAFTową ramkę :) A tymczasem ... dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty